Well show me what's your fantasies

Nu har jag testat dem! Dammsugarglass och Delicatobollglass.

Triumfglass och Delicato har lyckats bra i sitt samarbete att skapa glassar av sina klassiska godbitar. Smakerna är slående lika. I dammsugarglassens gröna fält känns smaken av marsipan och det bruna är klar dammsugarsmak, med små bitar choklad i.
Angående Delicatobollglassen kan jag inte säga mycket mer än Delicatoboll. Klockrent.

Men - tyvärr, får jag nästan säga - tog jag en kula brownie i botten. Den kraftiga chokladsmaken tillsammans med bitarna av brownie slog både dammsugare och Delicatoboll.

Sammanfattningsvis - försöket är väl genomfört och lyckat, men det finns godare alternativ i kulglassdjungeln.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Haha alltså, <3

Postat av: chokladbloggen

var ju inte alls överambitiös recension, jättebra. ska ta tag i det och smaka nästa vecka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback