Länge leve sommaren, den som kom och gick igen

Pride 2011!
Jag gör ett inlägg för hela veckan, blir så tjatigt annars.

Samåkte med Daniel, Tage, Daniel och Erika upp från Ulricehamn.


Första kvällen, tisdagen, var det såklart allsång, med Dorsin och gänget!


Onsdag kväll, Tanto och Kolingsborg

Torsdag, och vi var turistiga, var i slottskyrkan!


Och självklart snygga till schlagerkvällen i Pride Park!


Nu tänker jag inte lägga upp en massa bilder på artister, vill någon se mer än kära Kikki får ni vända er till min Facebook.


Plötsligt var det lördag, tiden bara springer iväg när man har semester och det är Pride. Dags för parad och Sebastian var stylist.


RFSL Borås flak, jag och Sebastian fick börja som hjulvakter.


Sista söndagen är det alltid drugbingo (elaka transor som håller i bingospel där intäkterna går till välgörande ändamål), jag och Sebastian, och typ alla andra, vann flera gånger!


Vi hittade Gun! Hon och Tiffany Persson följde med oss hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback