Shiny and I know it

Lönen kom i torsdags, så helgen har totalt ägnats åt shopping. Dock började vi lördagen med att titta på Zillah och Totte på Kringelfestivalen i Södertälje!
Oskar var snygg som vanligt.

Jag älskar ljuset i mina nyaste solglasögon, allt ser så soligt ut och man blir glad!

Är det inte hemskt vad föräldrar lär sina barn?


Väl inne i stan gick vi mest på Söder. Fikade på Café String.

Och shoppade lite grann (A).

Tyvärr åt vi middag på Bamboo City på Drottninggatan, som jag hade blivit rekommenderad. Gå aldrig dit! Otrevlig personal, ofräscht, och kocken kunde inte hålla isär måltiderna på stekbordet. Ovärt.


Söndagen var vi i Uppsala och passade på att umgås med Michaa hela dagen <3
På MediaMarkt halvt impulsköpte jag en iPad :D Oskar köpte en kaffebryggare och Michaa ett strykjärn!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Så himla bra dag. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback