Oskarvecka <3

Oskar har varit hos mig sedan i torsdags, vilket är helt underbart. Nu har jag dock åkt på en ordentlig förkylning, som han är på väg att smittas av.
Blev klar med min utbildning i tisdags, men var idag, min första riktiga arbetsdag, tvungen att sjukskriva mig.
Nu sitter jag i soffan, under en filt, i stickad tröja och mjukisbyxor, dricker te och fryser. Oskar är iväg och träffar Oliwia.
Ska försöka sammanfatta delar av den gångna veckan i bilder.

Lördag:
Hade världens mysigaste frukost.

Besökte möbelmässan. Dock kom vi dit alldeles för sent, så vi hann långt ifrån se hela.

Åkte till Enköping, för Emils inflyttningsfest.

Där även Petra var.

Söndag:
Dagen efter hälsade vi på Jakob och hans pojkvän Alex, som bor i Enköping.
Sen åkte vi vidare till Uppsala för att träffa Michaa <3

Vi gick till kyrkan, där de hade regnbågsmässa. Det var väldigt fint.

Måndag:

Alla hjärtans dag. Vi åt på Hard Rock Café och såg "Love and Other Drugs" på bio. Fint.

Onsdag:

Var återigen i Uppsala. Fikade med Michaa och hälsade på Oskars kusiner i Storvreta,
där vi blev bjudna på mat och kärlekskladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Ganska amazing vecka helt enkelt. Och än är den inte slut. <3

Postat av: ida

låter som en superduper vecka. drygt att den skulle sluta med förkylning.. själv har jag varit sjuk några dagar också och döör av tristess.. såå tråkigt att jag missade möbelmässan, men det kommer fler ggr.. :)

2011-02-17 @ 20:33:06
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: karl

Sv. Mys ! :) ja, grymt skön låt :)

2011-02-18 @ 15:08:19
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ni ser verkligen ut att ha haft det supermysigt! fast jobbigt med förkylning :(

2011-02-18 @ 19:45:17
URL: http://ljunggrens.blogg.se/
Postat av: .

måste bara påpeka att när man har en sån fin blogg som du har så är man nästan skylldig att uppdatera varje dag.



/ <3

2011-02-19 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback