Ulricehamn, review

Hade en underbar helg, som gick alldeles för snabbt.

Fredag
Michaa åkte med min sista tur på praktiken och från depån åkte vi mot Ulricehamn!
Stannade till hos Jakob och grattade honom med en semla, då han fyllde 22, dagen till ära!
Anlände Tvärred strax innan 18:00. Hoppade ur bilen och sprang mot min mötande pojkes famn <3
Kvällen bestod av middag och mys :)
En fin rubrik prydde förresten hans King-tidning ^^

Lördag
Hade planerat att kunna ta det ganska lugnt på morgonen, så sov tills vi vaknade, vid 10. Åt god, långsam frukost och spelade kort.
Åkte in till Ulricehamn, till min farmor och hennes gubbe, där min familj också var.
Blev bjudna på stek, potatis, sås och grönsaker, följt av semla!

Fortsatte släktvisiten med ett besök hos mormor och morfar.
Där drack vi te och spelade kort. Vi har alltid väldigt roligt med dem!
Tillbaka till Ulricehamn framåt kvällen, där Hannah och Andreas hade inflyttningsfest!
Vi drack vatten, umgicks med en massa trevligt folk och vid halv 11 begav vi oss hemåt.

Söndag
Ställde klockan ganska tidigt, skulle vara på Torgstallet klockan 10, för att fika med lite folk jag inte hunnit träffa. Dock visade det sig att de inte öppnade förrän 11, men en liten promenad längs gågatan med Johanna blev det bara en liten väntan utanför dörren.
Torgstallets semla och chailatte <3

Efter fem styrde jag och Tiger, i sällskap med Michaa, kosan tillbaka mot Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Hannan

Himla fin helg!

"Femtonåringar smakar bäst!" <3

Postat av: Rosettpojken

Alldeles för snabb (underbar) helg.

2011-02-11 @ 10:46:27
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback