Look at this photograph, every time I do it makes me laugh

Det kommer att bli en awesome helg! Förutom att jag får träffa Oskar igen, ska jag skaffa en kamera! Pappa hade lyckats få igång vår gamla systemkamera, men går ändå med på att sponsra delar av en ny till mig :D Nikon D90 med 18-105mm kitobjektiv blir det! Äntligen!

På fredag ska jag till tandläkaren, kanske klippa mig, tvätta bilen och byta däck, festa med Daniel, Albert och Tage. Vi ska till Queer i Göteborg och förhoppningsvis föra hos Johanna!

På lördag morgon ska jag äta frukost med Evelina. Åker sen till Tvärred där jag hämtar Oskar, för att åka till Jönköping och luncha med Michael och Kalle! På vägen tillbaka därifrån kanske vi stannar till hos mormor och morfar för att fika och spela lite kort. Senare blir det middag hos Jonas och Preopan.

På söndag firar vi våffeldagen lite i efterskott och jag vet egentligen inte varför jag tar upp allt det här nu, för jag kommer ändå gå igenom det i efterhand. Nu måste jag dessutom rusa till jobbet!
Återigen, det kommer bli en awesome helg.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: det låter som en bra idé :D



hihih oskar ser så liten ut på den bilden!

Postat av: Rosettpojken

Åh Nickelback!



Haha vad roligt det här var. Nu vet jag hur min helg kommer se ut :))))))))))))))

Du får förresten hämta mig hos Hanna troligtvis, eftersom jag sover där fredag till lördag.



Mitt hår på den bilden kan även vara det fulaste jag någonsin sett vilket suger eftersom du är så snygg på den bilden. :)))))

2011-03-22 @ 17:59:13
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ring om du har tid över i jönköping på lördag, Jag är där då!!!

2011-03-22 @ 20:51:05
URL: http://chunli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eller en fika på fredag eftermiddag i U-hamn kanske?

2011-03-22 @ 20:52:11
URL: http://chunli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback