Vid somliga tillfällen borde man tänka längre

Vilken natt!
Igår hade jag med mig ombyte till jobbet, för att kunna åka direkt till festen på Clarion Hotel, där Jakob och Alex bodde. Det jag inte hade tänkt på var ytterkläder! Att gå runt i jobbjacka - med logga på - berusad skulle inte kännas riktigt bra. Men vafasiken, tänkte jag, vi skulle bara utanför dörren och ner till tunnelbanan, sen bara upp för trappan vid Slussen, till Paradise. Jag åkte i jeansskjorta.
Efter några timmar ville Bella, Billy, Tom och Vronki att jag skulle komma till klubben där de var, vid Fridhemsplan. Jag åkte dit. I jeansskjorta.

När klubben stängde vid tre, åt vi fyllemat, följt av att jag följde Tom och Veronika mot deras bil, för att själv hoppa in på tunnelbanan. Innan jag kom så långt upptäckte jag att jag inte hade några nycklar med mig. De låg i jackfickan, på Jakobs hotellrum!
Tre procent batteri på mobilen, Jakob svarade inte när jag ringde. Bella lät mig tack och lov sova hos henne, men hon bor utanför Jakobsberg. Det innebär stå ute och vänta på buss i tio minuter, åka en station, vänta tio minuter till, åka typ en halvtimme, gå en kilometer. I jeansskjorta.
Fyra timmars sömn på det, men jag lever än!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hemskt snygg ju.

Och du borde se den, superbra!

Postat av: Johanna

Men Daniel:-) Det var iaf en snygg skjorta!!!

2011-03-05 @ 17:14:45
URL: http://chunli.blogg.se/
Postat av: Rosettpojken

Okej först vill jag kommentera att den skjortan var sjukt snygg.



Sen vill jag säga att du är klantig. :( Men jag tycker om dig ändå. <3

2011-03-05 @ 17:37:40
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback