Elda upp mitt hus, gör det ikväll

Jag glömde berätta om de senaste nätternas mardrömmar.

Natten till igår drömde jag att jag låg på minus på mitt konto. Har väl hänt för många gånger. Det gjorde jag dock inte, tack och lov, när jag kollade.

Natten till idag drömde jag att jag kom för sent till jobbet och att trafikledaren ringde upp och var jättearg på mig för att det hade hänt flera gånger. Självklart kommer jag för sent till jobbet idag. Rusningen hade börjat tidigare än vanligt, så det tog mig nästan tjugo minuter mer än planerat att komma till jobbet. Dock var trafikledaren jag pratade med inte särskilt upprörd utan berättade bara sakligt vad jag skulle göra.

Arbetsdagen gick i övrigt bra och på vägen hem fick jag ett påminnelsemail om att jag inte kollat resultatet på högskoleprovet! 1,5 fick jag! Grymt nöjd med det första försöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback