It's five o clock somewhere

Till skillnad från resten av den nu snarkande familjen kunde jag inte somna om efter att pappa och farmor vaknade strax efter fem. Jag kunde lika gärna precis ha kommit hem efter en klubbnatt.
Nu sitter jag istället på balkongen och njuter av en härlig morgon. Saknar dock fortfarande morgonsolen från min förra balkong.

Bilder från igår:

När familjen hade landat åt vi min enormt goda köttfärslimpa. (Jag ska försöka lära mig att ta bilder innan jag hugger in, ser ju lite bättre ut.)

Farmor beundrade utsikten från min balkong.

Och vi åkte in till Stockholm, där jag från bilfönstret (på grund av farmors oförmåga att gå längre sträckor) visade allt från Tanto, via Vitabergsparken, Slussen, Gamla stan, Dramaten, Stureplan, mitt gamla boende i Vasastan, Hagaparken, Solna, och Bromma till Drottningholm. Där tänkte vi tagit en fika, men alla ställen stängde precis när vi kom dit, så vi åkte hem istället. Fikat blev klockan sju och middag åt vi inte förrän närmare halv elva. Därav känner jag mig nu lite illamående, om nån ville veta.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Åh fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback