Veckans drömhem, v. 3

Jag tänkte att jag skulle sätta igång med Veckans drömhem igen! Om någon är intresserad?
Såg lite bilder på en fin gata på Östermalm och började kolla runt på Hemnet, där jag fann det här kapet på Östermalmsgatan 75.
Till skillnad från sist jag laddade upp ett drömhem här är det här verkligen min smak. Planlösningen skulle verkligen passa ett par som mig och Oskar. Jag älskar vita trägolv, de djupa fönsternischerna och höga fönstren. Samtidigt som lägenheten i grunden har kvar sin sekelskiftesstil är den varsamt men modernt renoverad och framförallt kök och badrum är toppfräscha. Ge mig!

Utropspris: 3 250 000 SEK
Månadsavgift: 1 818 SEK
Mäklare, tillika bildkälla: Malou Ekman, Alexander White.

Gamla drömhem hittar du under kategorin Inredning!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Okej jag älskade just den mixen med gammalt och modernt. Det brukar alltid vara snyggt, men det här var bara löjligt vackert. Köper du den, älskling?

Postat av: Michaa

Åhåhåh, får jag bo med er då? <3

2012-01-20 @ 21:29:11
Postat av: Michaa

Fast vänta nu, var det bara en etta... då får vi tänka om ;)

2012-01-20 @ 21:29:47
Postat av: Johanna

Jag har inte bokat än men får jag välja blir det Landvetter.....men bokar om typ en månad:_)

2012-01-22 @ 06:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback