Too young, too proud, too foolish

För några veckor sedan släppte The Cranberries, ni vet det där gamla bandet som hade en hit med Zombie på 90-talet, ett nytt album. Jag har lyssnat på dem en hel del tidigare och de har liksom alltid funnits med mig. Jag blev grymt förvånad och glad när jag fick höra att de skulle släppa nytt!
Till skillnad från Kent, som på senare år ständigt förnyat sig, är Cranberries kvar i gamla spår. Men jag gillar det.
Du hinner inte ens lyssna färdigt på en låt innan du kan sjunga med i den. Samtidigt är det inte som vilken popmusik som helst. Det är väldigt mycket känslor både i musiken och i Dolores O'Riordans fantastiska, speciella röst.
Favoritspåret än så länge är Losing my mind.
Håller stenkoll på Twitter. Turnédatum i Sverige tack!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag kommer nog aldrig att lyssna på The Cranberries självmant, men det är någonting jag tycker är okej att du lyssnar på även när jag är hemma ;***** Losing my mind är faktiskt riktigt bra!

Postat av: Kalle

Sv. Det var det också!!

2012-03-20 @ 19:51:11
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback