My father, he liked me

Jag vill ägna ett inlägg åt att tacka min familj för att de alltid ställer upp för mig, oavsett vad det gäller.


Jag är inte en sån som alltid har fått vad jag pekat på. De ekonomiska resurserna har aldrig funnits i min familj, men viljan. Viljan att hjälpa och glädja. Nu för tiden tycker jag att pappa är ganska dum när han vill ge sina små söner både ett Xbox och mobiltelefoner samma jul, när de redan har ett Wii. Men barnens glädje betyder mer än att ha pengar kvar på kontot i slutet av månaden.


I fredags var det både mamma och pappa som ställde upp med såväl hjälp att hyra skåpbilen som att bära.

De ställer alltid upp om jag behöver hjälp med något. Ingenting är omöjligt, allt går att lösa.


Mamma och pappa – jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback